طرز تهیه ۳ نوع غذای رژیمی فوری با طعم بی‌نظیر آذر ۲۰, ۱۳۹۷ 0271
نوشته شده توسط : زلال احمدی

طرز تهیه خوراک هویج و قارچ آب‌پز

برای تهیه این غذا به ۴۰۰ گرم قارچ، ۲ عدد هویج بزرگ، یک عدد پیاز کوچک، یک عدد فلفل دلمه‌ای، یک قاشق غذاخوری روغن زیتون و نمک، فلفل و زردچوبه نیاز دارید. کف ماهیتابه‌تان را با کمی روغن زیتون چرب کنید. بهتر است که برای تهیه این غذا از ماهیتابه رژیمی یا ماهیتابه نچسب استفاده کنید. سپس پیاز، هویج، فلفل دلمه‌ای، قارچ را در ماهیتابه بریزید و به آن نمک، فلفل و زردچوبه اضافه کنید. حرارت گاز را کم کنید و در ماهیتابه را بگذارید. نیازی به آب ریختن در این غذا نیست چون مواد غذایی شما تا زمانی که آب قارچ کشیده شود، پخته می‌شود.

طرز تهیه پیتزای سبزیجات رژیمی

در زمانی که رژیم دارید هم می‌توانید پیتزا میل کنید. برای تهیه این پیتزای رژیمی به یک عدد پیاز متوسط، ۱۵۰ گرم قارچ، ۱ عدد فلفل دلمه‌ای کوچک، ۵ قاشق غذاخوری ذرت آب پز شده، ۲ عدد گوجه کوچک، به مقدار لازم پنیر پیتزا، سس کچاب به مقدار لازم، ۳ عدد خمیز پیتزای آماده و یک قاشق غذاخوری روغن زیتون نیاز دارید. ماکرویو یا فر را روشن کنید. همه مواد بالا را خرد کنید. سپس قارچ را با روغن زیتون تفت بدهید تا آب آن کشیده شود. سس کچاپ را روی خمیز پیتزا بریزید و پنیر پیتزا روی آن اضافه کنید، بعد مواد پیتزا را روی آن بریزید و در آخر دوباره پنیز پیتزا اضافه کنید. پیتزا را به مدت ۱۵ دقیقه داخل فر قرار دهید، وقتی رنگ خمیر پیتزا تغییر پیدا کرد و پنیر پیتزا آب شد یعنی پیتزای شما آماده است.

 

طرز تهیه خوراک مرغ و قارچ رژیمی

برای تهیه این غذا به ۳۰۰ گرم سینه مرغ، ۱۰۰ گرم قارچ، ۲ حبه سیر، یک قاشق غذاخوری روغن زیتون و یک عدد پیاز کوچک نیاز دارید. قارچ‌‌ها را باریک برش بدهید و همراه با حبه‌های سیر تفت بدهید. نیازی به اضافه کردن آب یا روغن نیست، چون قارچ‌ها خودشان آب می‌اندازند. پیاز را خرد کنید و در روغن زیتون تفت بدهید. سینه‌های مرغ را نیز به صورت نازک خرد کنید و به پیازتان اضافه کنید، اجازه دهید که مرغ خوب سرخ شود. حالا وقت اضافه کردن نمک و فلفل است و در نهایت قارچ را به خوراکتان اضافه کنید. غذای شما آماده است. نوش جان.

 

منبع: دنیاک




:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: